【博職讀物101期】賽馬落幕,馬迷何去何從?


發佈時間:2024-03-26            409人閱讀過

 

 

2024年1月15日澳門賽馬會宣布與政府提前解除《經營賽馬專營批給合同》,四月一日起終止賽馬活動。得知賽馬會準備結業,今集博職讀物隨即訪問了數名"馬迷",他們的買馬年資平均於20年以上,不少受訪者更由賽馬會開張便已經開始下注,對賽馬活動充滿回憶,面對陪伴多年的"馬仔"即將離去,他們的心情究竟是怎樣呢? 買馬生涯結束的同時,他們又會以何種方式去填補失去了一直以來買馬習慣的空洞呢?

以下為馬迷受訪內容節錄

採訪員

買馬羸過幾多錢?

資深

買馬人

曾經過萬幾蚊,個陣即刻就過去水佬榮食飯,不知幾過引,剩低既又係賭番落去。

 

採訪員

唔少人因為買馬而陷入財困,你自己呢?

資深

買馬人

我就衰咸濕,有幾個細佬哥,我就唔會玩咁大既,限住限住來玩,唔似得有D人一出糧就全部擺晒落去。

 

採訪員

有無試過戒賭?

資深

買馬人

戒賭? 哈哈,梗係試過啦,但係戒唔甩,日日都講戒賭,但轉頭就走左去波會。

點擊以下影片收看足本訪問內容

 

如受到賭博失調困擾,歡迎致電職工之家的免費諮詢輔導熱線28716622,服務時間:10:00-20:00 (公眾假期休假)

 

 

 
返回首頁返回上一頁
Copyright © 2016 Gaming Employees Home of Macau, GAMING.ORG.MO.All rights reserved.